2014年7月14日星期一

Blackpool 29.06.14
This is a place which also near to the sea
the place is famous of the tower and also the theme park
due to the limited time
we decided to try the theme park at oversea~
wanna to know hw different it can be from the malaysia one!

seriously that day i duno y
it too rush for me until i wear wrong pant
only the short pant!
im usually gona put on legging sock 
what a mistakes!
At here, the sun always bluff us
YES!I CAN C the very bright sun on top!
however the wind are very strong too
i cant stand the cold!sobsob


The themepark name is pleasure beach!

let us have our selfie first before 吓倒脸青青!
actually im a person cant really play too 刺激ei game
im definitely will become 脸青唇白的
according to my experience before
T.T
OKLA, im admit im 俗辣!

在这次中 我抱着豁出去的心情来玩
这里的外国人都好淡定
只有我们喊到好像鬼这样
hanah hanah 其实我最大声!T.T

不过它的游戏还真的满好玩
算是体验到了
其实还有一个更刺激的就是360转然后向后又360转的 
我没玩到
原因我觉得我已经到一个limit了!
果然是对的选择
朋友们坐下来后都很晕
不然我想我会在那边大吐特吐






坐过山车的时候
可以看到整个themepark外加一望无际的海!
整个就是很赞!
恐怖的时候 给那风景美到了!

看到人家赢回来的超大狗狗 也要拿来拍一拍


这个游戏还蛮有趣的
必须要骑在马上然后好像在赛马这样
当然是假的马来
以为可以轻轻松松坐在上面
哪里知道也还蛮恐怖的
因为骑在马上跟地面有一定的距离
有时候感觉会被甩出去的感觉
不过 真的很好玩阿!




最后 我们三个都累了
就只好自拍
作古作怪一下
haha

这群人 看到我自拍就全部涌了上来!haha
欢乐时光过得特别快
又是时候说拜拜!



最后跟超可爱的patrick和sponge bob 合照


没有评论:

发表评论